vineri, 19 septembrie 2014

TORT COMANDANTUL AERONAVEI

Comandantul aeronavei, Mihai Furtuna, invita toti pasagerii zborului TAROM A310 la ...PETRECEREEEE!!! Zborul va fi cu aroma placuta, delicata, plutind pe blat de ciocolata plouat cu lichior de alune, motoare alimentate cu mousse de lapte condensat, cargo de zmeura si crema fina de ciocolata cu lapte. Furtuna va fi doar pe ecusonul sarbatoritului, iar turbulentzele se vor asocia doar cu gradele din paharele de sampagnie, proportionale cu gradele de pe noua tresa de Comandant.

Un tort pe care eu si domnul Z l-am creat cu mare drag si pentru care am primit cea mai frumoasa recenzie. O veti putea citi pe pagina noastra de torturi Magic Moments Cakes. Chiar ne-a "ridicat la palfonul de nori"

Mult succes in noua avansare, zbor lin si cer senin.







LA MULTI ANI!!!

3 comentarii:

TOAMNA DE AUR spunea...

Sunt greierele Cri cel gri si sunt tare suparat !
Cum de ce ?!
Ptr. ca nimeni nu lasa un comentariu la postarea ta .
Chiar nu mai au oamenii ochi sa vada imposibilul posibil savarsit de mainile tale minunate ?!
Chiar nu mai au oamenii simtul frumosului si suflet incat sa remarce eleganţa , rafinamentul , delicatetea , unicitatea minunatiilor pe care le faci tu ?!
Cuvintele mele modeste sant prea simple ptr. a se constitui intr-un regal asa cum meriti de drept si de fapt .
Am sa-ti spun insa altceva :
stiu eu bine ca dupa ce pleacă din lumea aceasta Torturile tale ajung in Rai .
Da , da ! Am spus bine !
Sa mai stii ca acolo exista o sectiune numita " Torturile cu suflet ale Zănei Cara "
La loc de inalt privilegiu si inalta tratatie stau toate Torturile tale de care se bucura inaltii demnitari rezidenţi ai Raiului ori invitatii lor .
Trebuia sa scriu cu majuscule Torturi deoarece avem de-a face cu niste fiinte vii ce vor avea o existenta si o continuitate vesnica , iar nu cu niste simple produse de cofetarie .
Mai stiu eu ca Torturile tale vorbesc fluent limba torturilica iar atunci cand sant singure povestesc intre ele despre cei care le-au comandat si mai ales despre aceea care le-a dat viata adica Zana Cara Minunata .
Asa ! Acum stii adevarul .
Ca sa dau identitate spuselor mele am imbracat haina toamnei de aur , astfel incat acum sunt greirele Cri cel gri dintr-o toamna de aur .

Pupacesc greiereste ( cu intreaga stima si consideratie adica ) pe nasucul tau de Zănă !

Alexa spunea...

Sunt curioasa cum ati facut avionul acela, foarte frumos si foarte multe detalii la tort, felicitari.

Gabriela Cara spunea...

Alexa, te astept la curs la mine. :)