duminică, 11 septembrie 2011

TORT TOM SI JERRY

Mai erau cateva zile si se cerea ceva special pentru 1 iunie. Si cum aveam prin casa cateva surse de inspiratie superbe, am cotrobait printre ele si spionat "subtil" de piticii mei, adica cu ei in spinare, am ales, de comun acord, ca cel mai nimerit ar fi sa le indulcim sarbatoarea cu cei mai buni prieteni ai lor, ma rog, si ai nostrii, mai ales ai lui Z, nimeni altii decat TOM si JERRY. Cu manualul in fata, cu rabdare si multa dragoste, va prezentam o clipa din viata celor doua personaje, mancai-ash, ca dulci mai sunt.
Ce cadou mai nimerit se putea gasii pentru copiii nostrii?
Doar era ziua de 1 IUNIE.

Cei mai buni prieteni ai lor.
TOM si JERRY
Ca de fiecare data, cel care sufera in final e Tom.
Si de data asta nazbatiile lui Jerry l-au facut pe saracul Tom sa vada stele "verzi".
Ma rog, galben-portocalii.
Cucuiul a fost primul mancat, ca nu mai e...
Traznaile din capul lui Tom sunt sub forma unui Tort Tiramisu de Lamaie.


22 de comentarii:

Daniela Addario spunea...

Acum am devenit un mic Jerry si intru prin crapatura aia ca sa gust din tort... yamiii...

viorica dinu spunea...

Mai sa fie ! Ce de torturi frumoase au rasarit aici ! Unul mai reusit ca altul. Imi plac tare mult trandafirii. Sunt foarte bine realizati.

DiaMar bucataria galbena spunea...

Frumos tare tortul tau.Daca-ti face placere viziteaza-ma si pe mine.Pupici!

Mihaela spunea...

Cat de mult imi place! cata munca, si rezultat pe masura! minunat :)

Andreea spunea...

Aplauze cu fluieraturi! Maiestria in toata splendoarea ei :)

pansy spunea...

ia uite ce nebunii faci tu pe acolo cand nu faci ghiveci de legume! tiramisu de lamaie !mi-a scapat reteta asta.ma duc s-o caut.
Tom si Jerry sunt grozavi,iar de florile de pe torturile astea ce sa mai zic !

In bucatarie la Sidy spunea...

Doamne cata rabdare ai avur sa faci frumusetea asta de tort...
Felicitarile mele !
Mie omi venea sa nu-l tai atat era de fain....

Bonjour spunea...

Super realizare. Va felicitam .

Luminitanaty spunea...

superb tortul

Antonina spunea...

Ma bucur sa vad iar minunatiile tale! sa nu mai faci pauze asa lungi.. ca uite de ce minunatii ne-ai privat!! arata intr-un mare fel !! l-a vazut Edi si vrea si el... io ce fac acuma??? pupici

Miha spunea...

Super! Senzational! Mirific!

Fancy Cake spunea...

Este extraordinar! Felicitari pentru aceasta minunatie!

Loredana spunea...

superb tortul! absolut superb!

Anca spunea...

ooo vai cred ca ai avut ce lucra la el :)) i foarte reusit si adorabil

Tudor Elena Cristina.... spunea...

si eu s nebunitaa dupa tom si gerry...ii iubesc!!!!...insa la tine arata suuuuupeerrr......!!!!!!! si s convinsa ca sunt duuuuulci,,,duuulci!!!felicitari siiii spor la toate!!!pupici

felis spunea...

Minunat arata!

Happy spunea...

Spuneți drept, și spuneți repede! Ați deschis cofetărie???? Fiindcă vreau și io torturi (puneți accentul cum vreți voi) supercalifragilistice-expialidocious-e așa cum ați făcut voi!

Splen-did!

Dorina spunea...

Foarte frumos tortul , iar gustul precis e pe masura .

nicu spunea...

ce opera de arta! ah as da toti banii castigati la pariuri sportive live pentru un tort din asta. sincer poate imi lasi numarul de telefon in email. sunt sigur ca i-as bucura pe ai mei daca le-as lua asa un tort) vin in decembrie in tara)

Anonim spunea...

Ciao. Ai putea pune link-ul de la reteta tiramis-ului de lamaie? Please, please. Un baccione.

Alexandra spunea...

Buna,
Nu ai reteta de tort tiramisu de lamaie ? ca am vazut ca asta ai folosit-o aici , dar nu am gasit-o.
Multumesc

Jocuri cu Tom si Jerry spunea...

E superb tortul! Felicitari :D