duminică, 4 martie 2012

TORT DE BOTEZ WINNIE THE POOH

Mi-am dorit de mult sa fac un tort cu acest design. E drept, intreaga trupa a lui Winnie mai contine inca trei personaje, unul dintre ei fiind Tigrila, stalp al societatii, dar timpul nu a fost cel mai bun aliat al meu, asa ca, trupa de somnorosi a fost restransa, de data asta, la gingasii Winnie, Porky si Eeyore. Toti cu Mosh Ene pe la gene, pe langa Bebelina pentru care a fost pregatit tortul. Trebuie sa recunosc, ca in criza de timp, am primit un nesperat ajutor din partea prietenei noastre, doamna Viorica Dinu, nume care spune tot in materie de torturi, care ne-a daruit Bebeaka, alaturi de mult sprijin logistic, ca am avut cate ceva de "furat" de la ea. Multumim din corasoanele noastre Vio si mai vin la "furat", tu tine poarta deschisa si cainii legati. 

A fost un tort de 6,8 kg pentru un botez de cca 40 de persoane, iar Frumoasa din Gradina Adormita, 
ANDREEA ANNE
zisa si 
Galusca, Gogoasa (ce onoare), Crocodila sau Gandacea,

si-a rasfatat musafirii cu un interior de Tiramisu cu Lamaie. N-a ramas nimic de luat acasa. Am primit recenzii post-factum, in care am fost anuntati, cu parere de rau, ca abia au putut salva ceva de pe tort, ca amintire, in rest, tortul s-a papat tot. Ce bucurie. Oare de ce?











LA MULTI ANI !!!

18 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

minunat....asa de frumos, dragalas, nici nu-ti vine sa-l papi:) felicitari:)

Vise in Culori spunea...

Foarte dulceeee!...si bebe dar si "camarazii"de somnic :)

Lucia spunea...

E' un capolavoro! Complimenti :-)

Dorina spunea...

Suuuuperb , am ramas fara cuvinte

Alexandrina spunea...

Superb tort, felicitari!

Miha spunea...

Superb! Exceptional!

Unknown spunea...

superb, superb!

pansy spunea...

ce minunatii ai facut tu aici !esti grozava!

Raluca spunea...

Senzational! esti extrem de talentata, nu cred ca am mai vazut asa ceva! jos palaria!!!!!!

Dli spunea...

Un tort de toata frumusetea, cred ca e nevoie de foarte multa rabdare sa reusesti sa faci micile detalii care apar pe tort :D felicitari creatorilor!!!

Roxana spunea...

Minunat arata!
Felicitari!
Tiramisu cu lamaie suna mai mult decat delicios. Tocmai am inghitit in sec.

Lenjerie Modelatoare spunea...

Nu am mai vazut ceva mai frumos! Arata super!

burbea gabriela spunea...

frumos tort incerc si eu.Multumesc pentru idee

Anonim spunea...

e superb tortul, cred ca si bebelina mea ar fi super incantata de el.

Casuta Alexiei spunea...

Extraordinar!!!! Felicitari din tot sufletul!!
Cum ati facut figurinele si din ce? Si toate floricelele, gardutul, bebelusa... ??? Se poate asa ceva in Romania???

Angelica spunea...

Exceptional totul!!!
Paste fericit alaturi de cei dragi!Hristos a inviat!

mirela spunea...

Buna seara, ma scuzati de deranj, as vrea sa va rog sa-mi dati o idee daca se poate, ce tort sa-i fac fetitei mele care implineste 3 ani si de unde po tprocura animalute sa-i pun pe tort , pt ca vrea neparat cu animalute , iar eu nu stiu sa fac; aveti niste torturi extraordinar de bune si aratoase; am facut anul trecut magic moment, a fost bestial si winter; sunt demential de bune; va rog frumos dati-mi idei daca se poate; va multumesc mult

Gabriela Cara spunea...

Mirela, nu ma deranjezi. Este adevarat ca nu este foarte simplu sa modelezi, iti trebuie rabdare si ceva cunostinte in domeniu. Daca fetita ta isi doreste atat de mult sa aiba un tort cu animalutze si nu le poti face chiar tu, le poti cumpara, fie de la cineva care face modelaj in pasta de zahar sau sa incerci pe site-urile care comercializeaza materie prima pentru torturi. Am vazut ceva cu printese mai demult pe Lumea Basmelor.