sâmbătă, 14 martie 2009

PRAJITURA MIRACOL


INGREDIENTE
- 80 g unt topit
- 120 g biscuiti digestivi sfaramati
- 175 g fulgi de ciocolata
(eu am pus ciocolata amaruie si ciocolata cu lapte)
- 75 g fulgi de nuca de cocos
- 125 g miez de nuca tocat marunt
- 400 g lapte condensat

PREPARARE
Se tapeteaza cu hartie de copt o tava de dimensiuni mici
(22 x 26 cm)
Turnati untul topit in tava si...

...presarati deasupra biscuitii sfaramati, in strat egal.

Adaugati fulgii de ciocolata,...

...nuca de cocos

...si nuca tocata marunt.

Apoi turnati laptele condensat.

Coaceti cca. o jumatate de ora, apoi scoateti tava din cuptor
si lasati prajitura sa se raceasca bine inainte de a o taia.

Pentru variatie, puteti carameliza laptele condensat inainte de al turna in tava,
fierbandu-l cateva minute intr-o cratita cu fundul gros (dublu).

La vremea respectiva nu am avut lapte condensat indulcit
si am folosit lapte evaporat.
A fost buna si asa, dar va recomand sa respectati reteta.

13 comentarii:

Daniela Addario spunea...

Uau, ce bine arata feliuta din ultima poza, daca e cu nuca a mea este, ca sint innebunita dupa tot ce e cu nuci.
P.S. De ce nu te pot "urmari", adica blog-ul, ma blocheaza mereu, asa ca am apasat pe conectat, daca altfel nu pot...

Gabriela Cara spunea...

Prajitura asta este crocanta ca un fursec si da cu nucaaa, poti pune si mai multa decat este scris la ingrediente, daca-ti place atat de mult.
Nush ce are, o sa reclam asta sotului, ca el este cel ce se ocupa de partea tehnica.
Multumesc!

Anonim spunea...

Imi place nuca la nebunie :D Gabitzule imi place mult parjiturica ta! o pun pe lista! :P

Gabriela Cara spunea...

Multumesc pentru vizita ta pe blog, diamantato! Astept sa incerci prajiturica, cu siguranta iti v-a placea.

Marcela S. spunea...

E un miracol ca nu am venit in vizita pentru macar o bucatica din prajiturica asta. :)))Yummy. Deosebita. Pupici.

Gabriela Cara spunea...

Multumesc! Pacat ca stai atat de departe...
Te imbratisez cu drag.

diamond spunea...

Gabitza, am gasit si eu o prajiturea asemanatoare, in poza ta pare un pic umeda; mi se pare? mie imi plac mult astea mai umede asa :D

Gabriela Cara spunea...

Nu este umeda, de la unt luceste asa si ciocolata este usor topita. Eu nu am avut rabdare si am taiat-o cand inca mai era calda si nu este indicat.
Este crocanta putin ca si un baton de cereale.

lauralaurentiu spunea...

Wow, absolut imbietoare, sa visezi noaptea cu ea! Sigur o fac!

Gabriela Cara spunea...

Laurici, sa o faci ca-i tare buna si rapida, si de facut si de papat. Sa-mi spui si mie cum a prins la public. Sa o faci cu lapte condensat indulcit, iese divina!

Unknown spunea...

Draga Gabriela, blogul tau arata senzational iar prajitura asta cred ca este dementiala. Intrebarea mea este: unde se gaseste laptele condensat pe care-l folosesti tu? Este bun si cel la sticlute pe care l-am vazut prin Carrefour?

Gabriela Cara spunea...

Din Carrefour cumpara lapte condensat indulcit, iese mult mai buna cu acesta.
Te pup!

Timea spunea...

Chiar ca e un miracol prajitura aceasta. Cred ca are un gust de vis.