sâmbătă, 16 octombrie 2010

TORT ARIEL


Am cam tras chiulul in ultima vreme, dar avem serioase circumstante atenuante, pentru ca am avut o vara si o toamna excelente, pline "ochi" de viata, bucurii, emotii, noi inceputuri si multe retete puse la raboj, gata sa le vina randul la gatit, fotografiat si impartasit tuturor. Am inceput toate minunatiile acestei veri 2010 cu o vizita in Iordania. Am ce va povestii si arata, dar nu am destul spatiu sa o fac, dar ma voi comprima drastic si am sa-mi gasesc timp sa o fac in alta postare, ca merita. Am continuat cu o nunta in gasca de "Trasniti" de la Prima TV, succedata imediat de o vacanta organizata "pe genunchi" pe litoralul bastinas, in Mamaia, cu plaja mai pe la granita cu Navodariul, ca era "zona virgina". Chiar daca nu am sa prezint evenimentele in ordinea exact cronologica, voi incepe cu cel care are o importanta culinara, ca doar acest blog asa a fost instruit, sa imparta "d-ale gurii".

Daca nu am spus-o pana acum, trebuie sa stiti ca sunt realmente cotropit de Balantze. Eu, un capricorn notoriu, incapatanat si decis in miscari fara prea multa cugetare, sunt asediat din trei parti de tot atatea balante, una mai indecisa decat alta. Pai sa o scoti pe Gabi la cumparaturi si sa-si gaseasca ceva ce cauta in mai mult de o varianta, ca am pus-o. Daca are de ales intre doua variante ale aceluias produs, ii trebuie o zi sa se decida, ca deh, noapte e un sfetnic bun, cu mult mai bun ca mine, ca la cumparaturi imi cere parerea, asa, flu-flu, da' ce, credeti ca tine cont de ea? Nuuuuu! Daca eu aleg stanga, ea zice ok, dar alege dreapta. Si cand ma dau batut si nu mai vreau sa imi dau cu parere, ca o fac degeaba, tot ei ii sare mustarul, ca n-o ajut. Si Omar, fiul ei cel mare, ii calca pe urme. Iar eu, matritza de masochist, (ca sunt pana-n maduva dintilor) nesatul de doua balante, mi-am mai facut si eu una, sange din sangele meu. Sara, pitica noastra de 6 ani. Balanta lu' tata, cu manutele ei ca doua talere, ghidusa si pusa pe sotii mai rau ca David, fra-su al mai mare cu doar un an jumate, facu pe 30 septembrie, la o zi dupa ziua ma-si, 6 anisori. Va inchipuiti ce baiaram e la noi din 25 sept, ziua lui Omar, trecand prin 29 sept, ziua Gabrielei si terminand cu 30 sept, ziua picei noastre. Curg torturile in cascade. Anul asta, ca tot ma manca palma sa modelez, am decis cu Gabi (si nici aici nu am cazut la pace din prima) sa-i facem printesei noastre Sara un tort cu prietena ei de joaca, printesa Ariel.

La cum ii cresc pretentiile, de la o zi, la alta, parca vad ca la anu' imi cere un tort cu un castel, apoi unul cu un Ferrari, apoi unul cu "muschi si cu ochii albastrii". Macar aici ma copiaza si nu e nehotarata. Avem aspiratii mari.









33 de comentarii:

Naina spunea...

Sunteti nemaipomeniti! Sa fiti sanatosi si numai bucurii sa aveti! Apropo, eu propun sa va vedem la Cireasa de pe tort...ce numai Tony...:-)

giovanna spunea...

waw superb!

Bianca spunea...

Superb tortul!!! Iar felia e foarte.....imi lasa gura apa:))
La multi ani fetitei tale!!

Cristina's World spunea...

Bine ai revenit!
La multi ani frumosi plini de bucurii printesei!
De tort ce sa mai zic? :) A mai ramas ceva din el? :)

MIMI spunea...

La multi ani,Sara!Sa fii sanatoasa,printesa mica!
Tortul e superb!
La multi ani,balantelor lui Zamzu!

Gabriela Cara spunea...

Multumesc mult, fetelor!
Interiorul tortului este o adaptare la cel cu trei feluri de cioco, eu am folosit doar ciocolata alba si amaruie. O sa pun si reteta exacta in acest weekend.
Va pup cu drag!

Postolache Violeta spunea...

Wow, arata absolut superb tortul.La multi ani si printesei !

Luminitanaty spunea...

superb tortul nu mai am cuvinte, felicitari si La multi ani Sarei!

Lissa's Cakes spunea...

La multi ani si multe bucurii.
Te pup Gabriela si bine-ai revenit.

Unknown spunea...

Foarte frumos, n-am cuvinte :)
La Multi Ani Sara, sa cresti mare!

Momo spunea...

la multi ani sarei,mult noroc si fericire!
tortul este absolut superb!

lauralaurentiu spunea...

Draga Gabi, drag Zamzu!

Sa va traiasca copiii, ii pup si ii imbratisez pe toti, pe Sara o tzuc banateneste, ceva mai apasat, ca doar ea e sarbatorita si cea mai mica :))! Mi-e dor de voi, sa stiti ca va astept in continuare cu mult drag!

Despre tort... sa mai vorbesc? E desavarsit, vesel, copilaresc si profesionist realizat, totodata... e si ziua mea in curand :P ! Va pup din nou cu drag!

Andreea spunea...

Bine ai revenit Gabriela! Imi era dor de retetele tale! Te urmaresc de vreun an de zile dar nu ti-am scris pana acum caci n-aveam blog, intre timp mi-am facut si eu unul mic :). Ma bucur tare sa te revad!va doresc multa sanatate si bucurii nenumarate alaturi de copilasii vostri cei dulci!

Anonim spunea...

Esti o adevarata profesionista, tortul arata impecabil si este original. Abia asteptam sa posetezi ceva nou. La multi ani fetitei tale. Elena

pansy spunea...

gabi draga,ma bucur tare ca ai revenit,sa-ti traiasca fetita sa fie sanatoasa si voioasa si voi la fel,alaturi de ea! mie personal ,mi-ai lipsit din peisajul virtual si tare ma bucur ca ai reaparut sanatoasa !sa traiasca toate fecioerele famiiei si capricornul alaturi de voi !io's varsator,asa ca astept si io o torta,pe langa capricornul tau !

mara spunea...

Buna seara Gabriela,
Numele meu este Mara si iti scriu din Bacau. Te-am descoperit in timp ce cautam o reteta pentru o placinta cu iaurt si imi pare bine ca te-am gasit! Imaginile cu tortul Ariel m-au dat gata!!! Fetita mea va implini 6 ani pe 1 decembrie si cred ca ar fi o surpriza extraordinara sa ii fac asa un tort. Daca ai putea sa imi dai pontul pentru toata minunatia asta de glazura si toate figurinele...ti-as fi recunoscatoare!!! Multumesc!

Edith spunea...

La superlativ, asa cum ne-ai obisnuit, Gabica! :)
Mie mi-ar fi fost mila sa il tai...
Sa creasca mare puiuta si sa fie sanatoasa!
Bine-ai revenit! :)

Laura spunea...

Va pup dulce, dragilor!!!!!!!!!!!!
Tare v-am dus doru', da' bine ca ati reaparut :P
La multi ani frumoasei Sara, si voua tuturor, celor dragi ai ei! Tortul pe care i l-ati facut este desprins parca dintr-o alta lume...dintr-una de basm, categoric, cu multa culoare si veselie :)
Detaliile (perfecte) sint naucitoare, iar sectiunea...m-a facut praf :))))
Nu "pupa" astia pe la cofetarii torturi ca ale voastre, he, he...

Multi ani fericiti, dragilor, si la cat mai multe povesti din astea prea-frumoase!!!

Gabriela Cara spunea...

Dragele mele, m-ati surprins placut prin mesajele voastre si va multumesc din suflet pentru minunatele cuvinte,va imbratisez cu mult drag pe toate si va pup de mii de ori! :X :X :X

Gabriela Cara spunea...

Mara draga, sa-ti traiasca fetita si sa fie sanatoasa! Imi inchipui ce mare bucurie ai putea sa-i faci cu un tort decorat asa cum isi doreste, asadar atat pasta cu care este acoperit tortul cat si figurinele, exceptand printesa si printul care sunt cumparate din comert, sunt din pasta de zahar, reteta apartine Adrianei Nicoleta de pe forumul Culinar.ro
Fug acum sa-ti pun aici link-ul.
Spor la treaba!

Gabriela Cara spunea...

http://www.culinar.ro/forum/continut/Tehnici-ustensile-ingrediente/13878/Pasta-de-zahar/
Acesta este link-ul pentru pasta de zahar.

dora spunea...

La multi ani Sara scumpa!!! Sa cresti mare, sanatoasa si frumoasa!!! si sa-l tii pe tati tot intr-o "sa"...sau ma rog "sah"!!!! :))) ca asa-i cu fetele don Zamzuu!!!! si Balante pe deasupra!!! Felicitari musiu pt talentul ce ti l-ai descoperit de curand!!! Pacat ca nu faceti reorientari de trupe!!! si s-o puneti de-o cofetarie!!! Ar fi coada mai termiri-ce ca pe vremea lu Ceasca!!! mai ganditi-va!!! Si poate ne asociem!!! Ce ziceti? V-ar surade?!!?? pupezez cu drag de la mic la mare!!!

mara spunea...

Gabriela, iti multumesc, am gasit reteta pentru pasta de zahar urmarind link-ul postat de tine. O sa il fac cu siguranta si o sa revin cu rezultatele:) Abia astept sa vad reactia Alexiei!! Week-end placut!

Andreea spunea...

Acest tort este o incantare. Foarte frumos si meticulos aranjat. Felicitari!

Unknown spunea...

Este unul dintre cele mai frumoase torturi pe care le-am vazut! Felicitari si sa va traiasca copii!

Marina spunea...

Superb tort!!! un ferarri intre torturi!!! atatea culori, si-asa frumos asortate! Spune-mi te rog, ce coloranti folosesti pentru pasta de zahar?
multumesc!

Gabriela Cara spunea...

Dora, draga mea, iti multumesc cu intarziere pentru acest mesaj si stiu ca nu te superi:)
Si DA, de ce nu o asociere? Pacat ca nu esti mai aproape. Hai pup u!

Gabriela Cara spunea...

Mara, cu multa placere si te astept cu impresiile.

Gabriela Cara spunea...

Multumesc mult, Andreea si Iulia! Va pupacesc mult!

Gabriela Cara spunea...

Multumesc si tie Marina, pentru un asa compliment si venit din partea ta, inseamna foarte mult.
Colorantii sunt gel, cei de la Wilton.
Pup u!

silvia spunea...

ooooooo nu am cuvinte este superrrr felicitari....

poate vrei sa ne inpartasesti si noua cateva secrete din acest ornament super cum leai realizat,eu nu sunt asa creativa si nu inteleg cum ai reusit sa faci asa minunatie,cum ai realizat,barcuta,pestele,delfinu,cufarul,algele si stelute nu mai spun de culorile reusite este super felicitati..

Gabriela Cara spunea...

Multumesc Sivia!
Secrete? nici un secret, "SARA" a fost realizat cu sablon de litere, in rest totul este facut cu mana libera, ajutat de un cater mic si aici intervine talentul si imaginatia sotului meu caruia ii multumesc mult pentru ajutor.
Imi place mult sa ma joc cu culorile si mai ales ca a fost un tort pentru copil, am putut sa folosesc cat mai multe, sa fie un tort vesel.

cristina spunea...

felicitari si sa te bucuri de familia ta.

poate ai si poze din timpul realizarii acestor minutati sa ne arati si noua,cum ati realizat toate acestea.