miercuri, 20 mai 2009

PASTE CU PIEPT DE PUI SI SOS SATAY

Astazi Gabi a ales să mă uimească cu un fel deosebit de sos pentru paste.
Nu știu cum a facut de l-a ales, dar cu siguranță a avut o inspirație bune.
Este uimitoare combinatia de gusturi și cred că se potivește de minune
pentru o seară în care te mănâcă pielea să încerci ceva exotic.
Arată clasic,
dar vă asigur că gustul nu are nici în clin, nici în mânecă cu clasicismul.
E un Caraism, dacă mă pot exprima așa.

INGREDIENTE
pentru 4 porții
- 4 linguri unt de arahide
- 1 lingură sos chili
- 1 cățel de usturoi zdrobit
- 2 linguri oțet de mere
- 4 linguri sos de Soia
- 2 linguri de zahăr
- 2 ardei iuți roșii mici
- 450 g paste cu ou
- 2 linguri ulei de susan
- 1 lingură ulei de Floarea Soarelui
- 450 g piept de pui dezosat și fără piele
-salată verde pentru garnitură
- sos de rodie

PREPARARE
Se amestecă cu ajutorul robotului untul de arahide, sosul chili, usturoiul, oțetul,
sosul de Soia, zahărul, ardeii iuți zdrobiți, până obțineți o pastă moale pe care o veți ține în frigider până o veți folosi.

Spălați, tamponați și tăiați pieptul de pui în cubulete.

Separat se încinge într-o tigaie uleiul și prajiți carnea de pui.

Fierbeți pastele în apă cu sare, scurgeti-le, clătiți-le, apoi clătiți-le din nou.
Turnați peste ele uleiul de susan.
Scoateți carnea din tigaie și puneți-o peste paste, apoi adaugați sosul preparat în prealabil, pe care l-ati pus în frigider. Amestecați ușor și serviți imediat cu salata verde
și ca decor, firicele de sos de rodie (opțional, dar îi dă un gust ușor acrișor, miam, miam...).
Foarte interesantă și gustoasă rețetă.
- Gabiiii, mai aveeeem?

POFTĂ BUNĂ!

7 comentarii:

cupcake spunea...

arata super!imi place blogul meu, te-am adaugat in lista mea sper sa nu fie cu suparare!te-am pupat

MONONOKE KITCHEN spunea...

Asta trebuie neaparat sa incerc si eu, pare nemaipomenit!

yafa spunea...

Hai Gabita fie-ti mila de un om la o pauza de morphologii si alte alea, pune si mie o portie.....PUUUUUUUUUP

Gabriela Cara spunea...

Antzu, ma bucur tare mult sa te descopar, si blogul tau este deosebit. Felicitari!

Gabriela Cara spunea...

Mononoke esti invitata mea!
Reteta este simpla si cu adevarat speciala. Pup!

Anonim spunea...

Buna Gabi,

Sunt incepatoare, asa ca vin cu o intrebare: daca pastele le clatesc cu apa rece, ele nu se racesc si dupa as risca sa le mananc reci?

Ms mult, sunteti exceptionali amandoi prin tot ceea ce faceti.

Gabriela Cara spunea...

Eu intotdeauna, fie ca le clatesc cu apa rece, fie ca doar le scurg de apa in care au fiert, le trag usor la tigaie cu putin unt. Le servesc apoi cu orice varianta de sos.
Multumim si te mai asteptam!